.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاهکار ضداخلاقی این‌بار در مدیریت فوتبال

چندی پیش تیم ملی فوتسال برای رویارویی با روسیه در حالی تشکیل اردو داد که مربی این تیم و سرپرست تیم ملی با یکدیگر کتک کاری کردند اما این خبر هرگز رسانه‌ای نشد.

به گزارش قانون، گفته می‌شود امید فراشی، مربی تیم ملی فوتسال و مصطفی عمادی، سرپرست تیم ملی در جریان اردویی که هفته گذشته برگزار شد درگیری وحشتناکی با یکدیگر داشته‌اند اما در پایان به بازیکنان تیم ملی گفته شده در صورتی که این خبر به گوش رسانه‌ها برسد همه آنها باید جریمه‌های سنگینی بپردازند. آنها با این تهدید سعی کرده‌اند از رسانه‌ای شدن درگیری‌شان جلوگیری کنند.
یک منبع آگاه در حالی این خبر را بعد از گذشت یک هفته منتشر می‌کند که تاکید می‌کند عمادی و فراشی پیش چشم بازیکنان با یکدیگر در جریان اردوی تیم ملی فوتسال درگیری و کتک‌کاری شدیدی داشته‌اند اما بعد از چند ساعت تازه متوجه شده‌اند که اگر این خبر به گوش رسانه‌ها برسد به طور حتم آنها باید منتظر تصمیمات سخت‌گیرانه‌ای از سوی مسئولان فدراسیون باشند به همین دلیل تهدید بازیکنان برای رسانه‌ای نشدن این درگیری را بهترین گزینه دیده‌اند.
این اولین بار نیست که در طول یک ماه اخیر اهالی فوتبال و فوتسال برخوردهای زشتی از خود نشان می‌دهند و البته در شرایطی که افکار عمومی و رسانه‌ها واکنش‌های تندی نسبت به این ناهنجاری‌ها نشان می‌دهند اصلا بعید نیست که فراشی و عمادی این خبر را تکذیب کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.